2014.04.13 – I Runda Pucharu Polski Rookie 600 – dzień 2, wyścig
Co poprawić, końcowe analizy?
- 0. Wyjście – nie za szeroko !
- 1. Iść ciasno, wyjść po wew. I się napędzać do 2
- 2. Napędzać się pod górę
- 3. PÓŹNO I DOKŁADNIE !!! długo trzymać !!!
- 4. Iść 1/3 toru i wpaść na APEX
- 5. Jeden łuk z 4, wziąć APEX i być gotowym na przerzut moto
- 6. CIASNO, cały czas trzymać i odwijać !!!
- 7. Zamykać, zamykać i ufać !!!
- 9. Dłużej trzymać z 9 na 10 !!!
- ESKI – najważniejsze ostatnie wyjście !!!
Po wyścigu
- PRZED – krople deszczu, bałem się startu…
- na starcie – miałem spokój, była ze mną Agata i Kubuś i Bodzio
- próbny start – MEGA START !!! 1wszy
- START – zjebałem… coś mnie wstrzymuje? Tak jak bym się bał być z przodu ?
- musiałem wyprzedzać słabszych
- ostatnie 2-3 kółka się spiąłem na maxa i dogoniłem Kawuloka
- dojechałem 6ty z Polaków
Musze zrobić MOTUR i jechać SZYBCIEJ !!!
Później ale NA MAXA HAMOWAĆ !!!
Bez quick-shiftera i na seryjnym amorze oraz na zblokowanej na 100 koni Kawce daleko nie zajadę…
2014.04.27 – notatki z oglądania WSBK
- eski – nie musimy wykorzystywać całego toru jeżeli nie trzeba? Między 1 a 2 mamy SZYBKO przejść ! a nie kreślić kilometry !
- jak hamujemy to KURWA HAMUJEMY ! krótko ale na maxa
- PÓŹNY APEX – musi być ZAPLANOWANY !!!
- Tom Sykes -> ciężka praca -> latami -> popłaca… !
- tor jazdy – kreślić go dokładnie, jak obrazek !!!
- kręgosłup poniżej linii bak – siedzenie
- WSS – w wyścigu – nie iść za szeroko ! linia obronna !
- łokcie szeroko, blisko kolan !
Uwagi z perspektywy czasu
Pierwszy wyścig – za mną. Coś wtedy świetnie szły mi próbne, pierwsze starty a strasznie pieprzyłem drugie, te właściwe… ? Strata do 1wszego miejsca na mecie wyścigu = 31 sekund, co na krótkim dystansie wyścigu w Pucharze Polski jest prawdziwym dramatem. Wiedziałem że czeka mnie MASA pracy. I nad sobą. I nad motocyklem. też
Zacząłem też wtedy oglądać wyścigi w TV pod innym aspektem, niż widowisko i szoł. Zacząłem oglądać pod kątem… materiału szkoleniowego.