Dziennik wyścigowy Rinasa – część 5 – 2014.04.13 – I Runda Mistrzostw Polski WMMP + Alpe Adria

wpis w: motocykle & wyścigi, motywacja | 0

2014.04.13 – I Runda Pucharu Polski Rookie 600 – dzień 2, wyścig

Co poprawić, końcowe analizy?

  • 0. Wyjście – nie za szeroko !
  • 1. Iść ciasno, wyjść po wew. I się napędzać do 2
  • 2. Napędzać się pod górę
  • 3. PÓŹNO I DOKŁADNIE !!! długo trzymać !!!
  • 4. Iść 1/3 toru i wpaść na APEX
  • 5. Jeden łuk z 4, wziąć APEX i być gotowym na przerzut moto
  • 6. CIASNO, cały czas trzymać i odwijać !!!
  • 7. Zamykać, zamykać i ufać !!!
  • 9. Dłużej trzymać z 9 na 10 !!!
  • ESKI – najważniejsze ostatnie wyjście !!!

Po wyścigu

  • PRZED – krople deszczu, bałem się startu…
  • na starcie – miałem spokój, była ze mną Agata i Kubuś i Bodzio
  • próbny start – MEGA START !!! 1wszy
  • START – zjebałem… coś mnie wstrzymuje? Tak jak bym się bał być z przodu ?
  • musiałem wyprzedzać słabszych
  • ostatnie 2-3 kółka się spiąłem na maxa i dogoniłem Kawuloka
  • dojechałem 6ty z Polaków

Musze zrobić MOTUR  i jechać SZYBCIEJ !!!

Później ale NA MAXA HAMOWAĆ !!!

Bez quick-shiftera i na seryjnym amorze oraz na zblokowanej na 100 koni Kawce daleko nie zajadę…

WYNIKI WYŚCIGU

relacja na MotoRmanii

2014.04.27 – notatki z oglądania WSBK

  • eski – nie musimy wykorzystywać całego toru jeżeli nie trzeba? Między 1 a 2 mamy SZYBKO przejść ! a nie kreślić kilometry !
  • jak hamujemy to KURWA HAMUJEMY ! krótko ale na maxa
  • PÓŹNY APEX – musi być ZAPLANOWANY !!!
  • Tom Sykes -> ciężka praca -> latami -> popłaca… !
  • tor jazdy – kreślić go dokładnie, jak obrazek !!!
  • kręgosłup poniżej linii bak – siedzenie
  • WSS – w wyścigu – nie iść za szeroko ! linia obronna !
  • łokcie szeroko, blisko kolan !

Uwagi z perspektywy czasu

Pierwszy wyścig – za mną. Coś wtedy świetnie szły mi próbne, pierwsze starty a strasznie pieprzyłem drugie, te właściwe… ? Strata do 1wszego miejsca na mecie wyścigu = 31 sekund, co na krótkim dystansie wyścigu w Pucharze Polski jest prawdziwym dramatem. Wiedziałem że czeka mnie MASA pracy. I nad sobą. I nad motocyklem. też

Zacząłem też wtedy oglądać wyścigi w TV pod innym aspektem, niż widowisko i szoł. Zacząłem oglądać pod kątem… materiału szkoleniowego.